Ferentariul pare o lume desprinsa din alta lume. O lume urata. Cah. Un cartier limitrof civilizatiei. Pentru vecinii mei: limitrof inseamna “mai la margine”. Nu stiu daca am dat definitia corecta. Stiu insa ca atat eu cat si vecinii si prietenii mei suntem oameni normali.
Ferentari +Bronx = love. O tampenie.

Noi cei din Ferentari avem opinii si avem sperante. Avem opinia ca ,,speranta este ultimul remediu al nefericitului’’ – facem pariu ca Jiji nu stie cine a scris asta. De altfel si eu am uitat de Goethe.

Prietena Danei ne-a intrebat de ce am facut acest blog. Habar nu am. Poate ca m-am saturat de politicienii “ listati”. Vreau sa votez o persoana. Vreau sa ma mandresc cu acest cartier. Un cartier de ,,hahalere’’. Asa sa fie oare?

Parazitii au o melodie.
De ce dracului nu ma mira ca Becali candideaza chiar in cartierul meu. O sa ies la poarta ca sa-mi dea niste euro. Si cand te gandesti ca Dana, o hahalera, tine cu Dinamo.

