Mi-a placut de Oana Niculescu Mizil la ,,Nasul’’. Chiar vorbeam zilele trecute cu Dana ca e posibil sa o faca de oaie in fata ciobanului. Cand i-am vazut sloganul pe vidanje, m-am gandit ca are nevoie de ceva noroc. Stiti povestea aia, cu calcatul scatofil, aducator de noroace.

Spre seara am vorbit ca aia din blocuri, la un birt patimas despre alegeri si sanse ale candidatilor. Chestia cu scosul rahatului a mers. Asa cum spunea si nasul, poate ca asa trebuie inceput in politica.

Lumea de aici ii spune ,,laleaua neagra’’, cel putin in zona, usor colorata unde stau eu. Asta, Laleaua, ar fi fost un soi de erou civilizator al tiganilor din zona. Ar fi murit batrana, iar la inmormantarea ei ar fi venit tot Ferentariul. Atat a fost de iubita.

Ceilalti ii spun “ aia mica”. Oana Niculescu Mizil este un candidat iubit.

Becali nu si-a inceput campania. A dat el niste pachete, dar e recesiune, nu-si mai permite.

De ce nu-si vinde trabantul, nu pot sa va spun.

