Ma doare capul. Dana e in pragul unei crize de nervi. V-am spus ca e o hahalera dinamovista dar nu v-am spus ca eu sunt una stelista. Am vrut sa iesim la o carciumioara in cvartal sa vedem marele meci dar era presiunea prea mare en famille si nu am vrut sa risc sa mi se sparga in cap sticla de bere a Danei in cazul in care mai dadea Steaua un gol. Asa ca am ramas acasa, in fata televizorului si acum, dupa golul lui Cristea, m-am apucat sa va scriu. Unde e Dana? Unde esti, Dana? Dana e la laptop. Cauta pe google daca e insurat Cristea, ca sa-l ia de barbat. Si asta doar pentru ca el e un barbat care a reusit s-o faca fericita, nu ca mine. Daca nu e insurat scap si imi refac viata si eu cu tipa de la casa de pariuri, aia bruneta cu belciug in nas si biluta in limba, aia care face baloane de ciuga si fumeaza in acelasi timp. Daca o stiti pe tipa inseamna ca stiti cam pe unde stau. Dealtfel, prin Ferentari sunt destule case de pariuri. Trebuie sa aiba si tineretul cartierului un loc sigur si cultural unde sa se adune, la un meci, la un ogar, ceva… Uneori, trec pe acolo sa-mi incerc norocul in dragoste, adica sa nu castig nimic la pariuri. Am inteles ca s-a pus si pe capetele Oana Mizil si Jiji Becali un pariu. Macar sa castig acolo, ceva. Adica sa iasa unul care sa se tina de treaba, ca de gargara suntem satui.
Uite ca se fluiera de final si noi suntem in pragul divortului, chiar daca meciul e egal, adica absolut nul.
Ei, e insurat hahalera aia de Cristea?
Dar ce, vrei sa scapi de mine?
Tu ai zis ca vrei sa te mariti cu el.
Cum sa ma marit cu el daca sunt maritata cu hahalera de tine?!
Ahaaa, deci stau in calea fericirii voastre.
Macar Cristea nu joaca la pariuri.
De ce sa joace la pariuri daca are bani?
Dar ce, hahalera de Piturca nu avea bani?! El de ce juca la ruleta?
Deci, nu te potolesti. Te iei de Steaua mereu.
Tu de ce te iei de Dinamo?
Cand m-am luat eu de Dinamo?
Uite ce ton ai folosit! Ai zis “Dinamo” cu rautate…
Trebuie sa ma opresc din scris. Altfel, o iau de la Dana. Nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca Oana Mizil ar fi avut dreptate si castiga Steaua cu 2-0.

Ieri am mai descoperit o hahalera simpatica de Ferentari. Cred ca o cunoasteti si voi. Sper sa tina cu Dinamo! Te citesc Simonarrr! Jos sapca!